czwartek, 16 października 2014

Epilog

Drogi Michale!

Skoro to czytasz, to znaczy, że mnie już nie ma. Lekarz już dawno mi powiedział, że jeśli zdecyduję się urodzić dziecko to mogę umrzeć. Nie mówiłam Ci o tym, ponieważ wiedziałam, że namawiałbyś mnie na zmianę decyzji, a ja nie mogłabym żyć z myślą, że zabiłam nasze wymarzone dziecko.
Przez całą ciążę było mi ciężko z tym wszystkim. Nie mogłam się nikomu zwierzyć, bo bała się, że ta osoba doniesie o tym Tobie. Już dawno poznałam płeć naszego dziecka. Poprosiłam lekarza, żeby mi powiedział, bo bałam się, że umrę zanim się dowiem. Daj naszemu synkowi na imię Iwo, to moja ostatnia prośba.
Chciałam, żebyś wiedział, że niezależnie co mówiłam czy robiłam, zawsze Cię kochałam. Wiem, że dasz radę sam wychować dobrze nasze dzieci, ale proszę ułóż sobie z kimś życie, bo nigdy nie wiesz gdzie znajdziesz szczęście.

Zawsze Twoja,

Julka.

To teraz to co najtrudniejsze. Chciałam wam bardzo podziękować za tysiące wyświetleń i setki komentarzy, które dawały mi motywację do pisania. Ta historia się już skończyła, ale chciałabym was zaprosić do czytania innych moich blogów: o Kurku, o Ignaczaku i o Muzaju, na których będę się teraz skupiała. 
Proszę niech każdy kto dotrwał do końca tego opowiadania zostawi po sobie ślad w postaci komentarza. 

10 komentarzy:

  1. Szkoda że to już koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bylo mnie na poczatku, za to jestem na koncu! Kurcze, siedze i placze.. ;c
    To my powinnysmy dziekowac Tobie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniec ;( Świetnie piszesz, pisz tak dalej, powodzenia :* Dziękuje ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zostawiam. :D wiesz, ze zawsze czytałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że już koniec :(. Mimo, że nie zawsze komentowałam, ale czytałam każdy rozdział :). Koniec tego bloga i takie smutne zakończenie :(. Aż płakać się chce. Pozdrawiam Dooma :)
    PS. Jeżeli masz ochotę to zapraszam do siebie :).
    http://ty-i-ja-i-siatkowka-do-konca-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że to już koniec. Myślałam, że jednak skończy się szczęśliwie no ale cóż. świetny

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zawsze komentowałam ale wszystko czytałam. Nadal nie wierzę że to koniec.. Płacze jak głupia.. Dziękuje Ci za to opowiadanie ;c
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku... Cudowny!!! Cudowny blog!!

    OdpowiedzUsuń